Efespro Destek Alpemix Bağlantısı

Destek Departmanımızın size daha hızlı bağlantı kurup destek olabilmesi için ECHO ile Alpemix çözüm ortaklığı kurmuştur. Destek ekibimizin size bağlantı kurabilmesi için aşağıdaki linkten Alpemix güncek sürümünü indirip çalıştırmanız gereklidir.

Alpemix Güncel Sürümü

  • Muadil 1: Teamviewer 12 uygulaması ile destek olabiliriz.
  • Muadil 2: AnyDesk uygulaması ile bağlantı yapabiliriz. (Destek deparmanımıza sözlü olarak ID paylaşmanız ve bağlantıyı kabul etmeniz gereklidir)

  • Efespro/DMS Çözümleri

    Bayi Yönetim Sistemi uygulamaları satış ve servis süreçlerinizdeki yönetim etkinliğinizi arttıracaktır.

    İncele

  • Efespro/KOBİ

    Maceraya girmeyin. Kendini ispatlamış, güçlü referanslara sahip, satış sonrası desteği mükemmel Efespro/KOBİ kullanın.

    İncele

  • Efespro/eDefter

    Efespro/eFatura

    Efespro/eArşiv

    Efespro/eİrsaliye

    Uygulamalarını kullanarak doğaya bir katkıda siz yapın.

    İncele

  • Efespro/DMS Bulut Altyapı Hizmeti

    Altyapı maliyetlerinizi, işletme giderlerinizi, güvenlik risklerini azaltın. Efespro Bulut Altyapı Hizmetine geçin.

  • Efespro/DMS
  • Efespro KOBİ
  • eDefter & eFatura
  • Efespro/DMS Bulut Hizmeti

Vizyon

Echo Bilişim, genel kabul görmüş teknoloji standartlarının ve nesne yönelimli tekniklerin sağladığı bileşen yapısının ve servis odaklı mimarinin müşterileri için en iyi ve en etkili çözümleri oluşturacağına inanmaktadır. Servis odaklı bileşen mimarisinin desteklenmesi ile ulusal pazarda geliştirici rekabet oluşturarak, hem bu rekabetten müşterilerin yararlanmasını hem de uluslararası pazarda mücadele etmek için güç kazanmayı ve pay almayı amaçlamaktadır

Misyon

Yerel iş gücümüzle geliştirdiğimiz bileşen yapısına sahip iş çözümlerimizi ve proje gerçekleştirme pratiklerimizi yerel ve uluslararası iş ortaklarımızla birlikte ulusal ve uluslararası pazarda satıp, uygulayarak kar etmek.

Strateji

  • Karşılaşılan rekabette güçlü olmak için sektörel uzmanlaşmaya gitmek, iş çözümü geliştirilen sektörün önde gelen çözüm sağlayıcılarından olmak.
  • Ürünlerin teknolojik olarak sürekli geliştirilmesini sağlamak için mevcut uzman kaynağın en az dörtte birini arge faaliyetlerine ayırmak. Uluslararası teknoloji şirketlerinin ürünlerinden yararlanmak.
  • Ürünlerin orta ve küçük boyutlu işletmelerin oluşturuduğu pazardan daha fazla pay almasını sağlamak.
  • Ürün satışlarını iş ortakları üzerinden yapmak. İş ortaklarının satış gücünü artırmak için pazarlama faaliyetlerine destek olmak.
  • Müşterilerine danışmanlık, eğitim ve dış kaynak(outsourcing) hizmetlerini, geliştirilen ürünleri tamamlayıcı hizmetler olarak sunmak.
  • Kamuya yapılan özel yazılım projelerini desteklemek ve geliştirmek, kamu pazarındaki payı artırmak ve sürekliliği sağlamak için gerekli pazarlama ve iş geliştirme faaliyetlerini sürdürmek.